馮允謙紅館騷尾場 學友壓軸「現身」打氣

「歌神」學友驚喜現身。

馮允謙(Jay Fung)一連三場紅館演唱會,昨(27日)晚圓滿結束。歌神張學友更驚喜「現身」,拍片為Jay打氣,大讚他真誠有禮,如果其父母向他「過兩招」教子心得,他願以擔任Jay演唱會嘉賓作回報,全場歡呼。

林明禎擔任Jay三場嘉賓,昨晚開金口清唱幾句。

之前兩晚林明禎與Jay唱《Versace on the floor》時,大跳辣身舞之後直接落台離場,昨晚終於開金口,明禎說:「希望下次我哋唔只跳舞,仲可以合唱。」歌迷立即起哄,她清唱幾句《長相廝守》,觀眾報以熱烈掌聲。

Jay曾寫歌給MC。

另一位表演嘉賓張天賦(MC)與Jay合唱《世一》,Jay說:「大約一年多前,公司話有個新人唱歌好好聽,而我寫咗一首歌自己都好鍾意,我唔係後悔呀,因為覺得佢會唱得好好,就係《反對無效》,多謝MC唱紅咗呢首歌。」MC表示希望攜手作一首新歌由Jay主唱,Jay搞笑回應:「我會,如果唔太難聽的話。」

Encore時Jay換上新衫出場,台上大銀幕突然播出張學友的打氣短片,連Jay都表示好驚喜。片中學友說:「多謝Jay嘅父母鍾意我,喺Jay面前經常播我啲歌,影響佢聽中文歌,呢個好重要,係我哋身為歌手嘅其中一個功用。我亦要恭喜你哋,我有事想請教,我覺得你哋好成功養育出Jay成為好體面嘅人。我記得第一次見Jay,已經覺得佢非常陽光,一看上去就係可以付託終身、好老實、可以信賴嘅年輕人。我想問你哋點樣教到個仔咁樣?我自己都兩個女,希望有個機會你哋教我,我便去做Jay演唱會嘉賓。」全場歡呼,Jay都開心到難以置信。

Jay獲家人支持追夢。

之後Jay表示感謝家人對他的支持,特別感激爸爸65歲仍在工作,因為他擔心做這行收入不穩定。Jay對台下的爸爸說:「I love you.」又說:「我覺得自己只係個nobody(普通人)好彩有公司幫我出歌和開演唱會,我可以喺大家面前唱歌係我嘅榮幸。」

歌迷向Jay舉牌下次再見。

演唱會尾聲,Jay邀請全場大合照,歌迷會在開騷前向觀眾秘密派發手幅,此時全場高舉「See You Next Time」手幅,預祝他盡快再開演唱會,令Jay非當感動。完場後歌迷踏地大叫「Encore」,Jay再度出場多唱兩首歌,Jay紅館處男演唱會完美落幕。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關閱讀:

見到梁釗峰便開心 馮允謙:佢似Snoopy