訟黨成condom 黃家華退黨保平安

公民黨的退黨潮仍在發酵,就連做咗接近廿年的荃灣區議員黃家華都「跳船」。相比其他早前高調宣布退黨嘅公民黨成員,黃家華可謂走得靜悄悄,直至近日俾傳媒查詢時先承認自己一早遞咗退黨信,而且上月已經生效。至於退黨原因?佢話自己一直專注地區工作,咁多年嚟只出戰過一次立法會選舉,仲要排喺名單較後位置,冇諗過喺政治生涯上「更上一層樓」,所以「想退黨就退黨」喎。

有網民揶揄黃家華可能「不想人生更精彩」而「退黨保平安」,認為對黃家華嚟講「最緊要有糧支」,亦有網民嘲諷公民黨已經變成「公廁黨」可以自出自入。俗語話「爛船都有三斤釘」,而家連公民黨嘅老將都走埋,睇嚟就快夠鐘沉船了。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews